Rollupy – idealna forma promocji czy przeżytek?

Reklama jako kluczowe narzędzie sprzedaży przeszła od swoich początków niemałą ewolucję. Wiele z jej form, które niegdyś zdobywały klientów przez swoją skuteczność, dziś zostało zupełnie zapomnianych. Niektórzy uważają, że taki właśnie los nieuchronnie czeka popularne rollupy. Jak jest w rzeczywistości?

Rollupy – skąd wątpliwości na ich temat?

Ze względu na rosnące znaczenie Internetu dla działań marketingowych część przedsiębiorców uważa, że reklama stacjonarna powoli będzie odchodzić do lamusa. Tymczasem, choć nie da się ukryć, że Sieć zmieniła wiele w sposobie, w jaki informuje się obecnie klienta o sprzedawanych produktach, nie zmieniła przecież całości stosunków społecznych w sektorze handlu.

Galerie handlowe, markety i sklepy prywatne ciągle są pełne ludzi, którzy wolą dokonać zakupu osobiście, chociaż mogliby go załatwić dwoma kliknięciami myszki. A nie można zaprzeczyć, że wszędzie tam, gdzie pojawiają się potencjalni klienci, istnieje możliwość zainteresowania ich swoim asortymentem.

Dlatego rollupy nie przestały być wygodną, sprawną i efektywną formą promocji, a umieszczanie ich w widocznych miejscach może znacząco pomóc w podniesieniu statystyk sprzedaży. Wydrukowane na materiale o dużej wytrzymałości (jak te, które oferuje Drukarnia Reban w Krakowie), znakomicie sprawdzą się nie tylko we wnętrzach, ale i na imprezach plenerowych.

Rollupy ciągle na topie

Inwestowanie w rollupy jako formę reklamy to dobry pomysł dla wszystkich przedsiębiorców, którzy potrzebują niedrogiego, a jednocześnie skutecznego kanału komunikacji z klientem w przestrzeni publicznej.

Aluminiowa rama rollupów jest lekka i poręczna, a z jej transportem z miejsca na miejsce poradzi sobie jedna osoba. Rollupy to także sposób na dynamicznie zmieniający się przekaz reklamowy. Po przygotowaniu nowej kampanii wystarczy zlecić wydruk nowej grafiki dobremu wykonawcy, jak krakowska Drukarnia Reban i zamontować go w posiadanej już ramie.

Poprawnie wydrukowany i złożony rollup stanowi gotowy, widoczny z daleka materiał reklamowy, którego rozłożenie trwa zaledwie kilka minut. To zatem ciekawa propozycja dla wszystkich rozwijających się firm, które swoją pozycję na rynku budują poprzez uczestnictwo w szeregu targów, konferencji czy warsztatów branżowych.

Czytaj również