Event biznesowy – jak go zorganizować ?

Organizując spotkanie biznesowe zazwyczaj skupiamy się na wizji przedsięwzięcia zapominając o równie istotnych detalach. Mimo dokładnie opracowanego planu musimy liczyć się z tym, że napotkamy przeszkody i utrudnienia to, dlatego tak ważna jest dobra organizacja, która pozwoli nam ustrzec się przed wieloma błędami.

Oprócz ogólnej wizji spotkania warto skupić się na takich rzeczach jak budżet, lokalizacja i przygotowanie zaproszeń. Podczas wyboru miejsca spotkania biznesowego w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę warunki lokalu, standard oraz lokalizację.

Hotel zlokalizowany w ścisłym centrum miasta może okazać nietrafionym wyborem, chociażby ze względu na korki, brak dostępu do głównych tras wylotowych, czy słabe połączenie z lotniskiem. Ważne jest również to, aby w otoczeniu była dostateczna ilość miejsc parkingowych. W tym wypadku obiekty zlokalizowane na obrzeżach miasta będą mieć dużo więcej do zaoferowania. Nie zapomnijmy o tym, by sprawdzić czy sala konferencyjna jest wyposażona w dostęp do Internetu oraz najważniejsze urządzenia multimedialne.

Ponieważ konferencje, czy zjazdy to nie tylko wykłady i dyskusje, ale także czas wolny, który trzeba odpowiednio zagospodarować, zadbajmy więc, o to, aby miejsce, w którym organizujemy spotkanie oferował również dodatkowe atrakcje.Jeśli szukasz hotelu dla siebie, w dowolnej części Polski, polecamy: Hotelewam.pl

Czytaj również